Hosted Telefonie

Dankzij VoIP, het bellen via internet, hoeft u de centrale telefonieapparatuur niet meer in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. CCO Hosted Telefonie is de oplossing. Met onze Hosted Telefonie oplossing maakt u gebruik van IP telefonie via innovatieve telefooncentrales, die CCO heeft gestationeerd op goed beveiligde centrale locaties.

Uw voordelen

Met CCO Hosted Telefonie heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden hiervan zijn slimme functies zoals Interactive Voice Response, Wachtrijen, (groeps)extensies en Unified Messaging.

Voor een vast bedrag per gebruiker maakt u gebruik van onze moderne telefooncentrale en alle unieke faciliteiten. U weet dus precies waar u aan toe bent en u voorkomt onverwachte kosten.

Alle diensten van CCO Hosted Telefonie zijn vanaf 1 gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies die CCO biedt voor iedere gebruiker beschikbaar. Zo betaalt u nooit extra voor aanvullende profielen

Heeft u meerdere vestigingen? Met CCO Hosted Telefonie worden deze eenvoudig aan elkaar gekoppeld waardoor u bespaart in tijd en investering.

Een aanzienlijk deel van alle gesprekken wordt tussen collega's onderling gevoerd. Ook als u meerdere vestigingen heeft maken deze deel uit van hetzelfde telefonienetwerk. Hierdoor bellen alle medewerkers onderling kosteloos.

Onze technische specialisten waken 24/7 over uw telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd, zonder dat u of uw klanten hier iets van merken.

Als u gebruik maakt van flexibele werkplekken, is CCO Hosted Telefonie een uitkomst. Uw medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg.

Alle slimme functies beheert u eenvoudig in onze online webtool. Via deze intelligente webtool heeft u ook real-time inzicht in uw verbruik. Hiermee bent u onverwachte kosten altijd voor.

Wilt u in de toekomst uw mobiele telefonie bij dezelfde leverancier onderbrengen? Bij onze mobiele oplossing Managed Mobile wordt uw hosted voice omgeving volledig geïntegreerd met uw mobiele telefoon waardoor alle CCO Hosted Telefonie functies beschikbaar worden op uw mobiel.

Alle toestellen van Yealink, Aastra en Gigaset zijn geautoprovisioned met Plug & Play. Makkelijker kunnen wij het niet maken.

Belt u veel met uw vaste toestel? CCO Hosted Telefonie Unlimited is de add-on voor CCO Hosted Telefonie waarmee u onbeperkt belt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, voor een vast aantrekkelijk bedrag per maand.

Contact Connect biedt CRM- en ERP-integratie met vrijwel ieder denkbaar systeem voor meer efficiëntie en klantvriendelijke service. U profiteert van slimme functies zoals nummer- herkenning via een pop-up notificatie, click-to-dial en select-to-dial.

Heeft u toestellen zonder een vaste werkplek die in centrale ruimtes worden geplaatst, of toestellen die geen uitgebreide telefooncentralefuncties nodig hebben? Daarvoor hebben we 'CCO Hosted Telefonie Lite' beschikbaar, tegen een aantrekkelijk gereduceerd tarief.

Het is mogelijk om uw klanten 4- en 5-cijferige extensienummers aan te bieden. Deze functionele uitbreiding biedt bedrijven met meerdere vestigingen en/of veel medewerkers een duidelijker en makkelijker nummerplan.

Veelgestelde vragen over Hosted Telefonie / VoIP Telefonie

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van CCO Hosted Telefonie of een offerte op maat? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met mij op


Deel deze pagina


VoIP Toestellen & Headsets

VoIP Toestellen & Headsets Voor het gebruiken van Hosted / VoIP telefonie heeft u telefoonnummers, VoIP-accounts en VoIP-toestellen nodig. Wanneer u veel belt, dan is het prettig… Lees verder

Veelgestelde vragen over Hosted Telefonie / VoIP Telefonie

Veelgestelde vragen over Hosted Telefonie / VoIP Telefonie Vanzelfsprekend is telefonie is belangrijk voor uw organisatie; een overstap van ISDN naar Hosted Telefonie / VoIP Telefonie… Lees verder